یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو
سرخط خبرها

اوضاع پیچیده تیم هندبال سپاهان | هندبال در منگنه فوتبال!

  • کد خبر: ۱۸۱۹۰۹
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
اوضاع پیچیده تیم هندبال سپاهان | هندبال در منگنه فوتبال!
مجتبی حیدرپور، بازیکن مشهدی تیم هندبال سپاهان، در آستانه فصل جدید وضعیت نامشخصی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم هندبال سپاهان اصفهان، قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر و قطب بلامنازع این رشته ورزشی در کشور، در آستانه فصل جدید لیگ‌برتر در وضعیت نامشخصی به سر می‌برد. مجتبی حیدرپور و محمدرضا اورعی دو بازیکن مشهدی این تیم هستند که آن‌ها هم در آستانه رقابت‌ها وضعیت مشخصی ندارند. حیدرپور، کاپیتان مشهدی تیم‌ملی هندبال، در این‌باره گفت: چیزی که مسئولان باشگاه سپاهان به ما می‌گویند، این است که می‌خواهند روی فوتبال بیشتر سرمایه‌گذاری کنند.

مجتبی حیدرپور درباره وضعیت قرارداد‌ها با سپاهان در آستانه لیگ‌برتر هندبال، اظهار کرد: من قرارداد دوسه‌ساله با سپاهان دارم و این باشگاه نمی‌تواند یک‌طرفه قرارداد ما را فسخ کند. هنوز هم وضعیت ما در این تیم مشخص نیست. پیشنهاد از تیم دیگری هم دارم و هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام.

وی افزود: ما قرارداد رسمی داریم، اما هنوز باشگاه سپاهان به‌صورت دقیق چیزی اعلام نکرده است. کاپیتان تیم‌ملی هندبال درباره فسخ قرارداد سپاهان با وسلین وویوویچ بیان کرد: این توافق بین سرمربی و باشگاه بوده است و دقیق نمی‌دانم، اما تصور می‌کنم که وضعیت او مانند بازیکنان است. به وسلین هم گفته‌اند که امکان تیم‌داری در سطح بالای هندبال را ندارند. باید به اصفهان برویم و ببینیم وضعیت ما چه می‌شود. وی گفت: فقط می‌دانم که بیشتر هزینه را روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

چیزی که مسئولان این باشگاه به ما می‌گویند، این است که می‌خواهند روی فوتبال بیشتر سرمایه‌گذاری کنند. فرق آن را نمی‌دانم. زیرا ما پارسال تیم را قهرمان لیگ کردیم. این باشگاه برای فوتبال هزینه بسیار و بازیکنان زیادی را جذب کرده است. این همه در حالی است که حیدرپور و اورعی هردو از تیم‌های بزرگ لیگ‌برتر مثل شاملی کازرون و مس کرمان پیشنهاد‌های جدی دارند و اگر باشگاه سپاهان می‌خواهد فصل پیش روی هندبال باز هم آقایی کند، باید هرچه زودتر تکلیف ستاره‌هایش را مشخص کند.

سپاهانی‌ها از بازیکنانشان خواستند قراردادهایشان را داوطلبانه کاهش دهند تا بتوانند این پول را در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند و همین مسئله موجب ناراحتی این ستاره‌ها شده است. شاید به همین علت است که مجتبی حیدرپور، کاپیتان مشهدی تیم‌ملی هندبال، هم حالا به فکر جدایی افتاده است و می‌خواهد عطای حضور در اصفهان را به لقایش ببخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->